м. Львів, вул. Героїв УПА, буд. 73, корпус 10, офіс 15

+38 (098) 595 88 16 +38 (097) 869 29 36 +38 (063) 816 45 03 Написати повідомлення
0
  • Про архів
  • Послуги архіву
    • Організація архіву
    • Експертиза цінності документів
    • Оформлення номенклатури справ, положень про архів та ЕК
    • Складання описів справ
    • Списання та знищення документів
    • Підготовка документів до передавання та зберігання в архіві
    • Зберігання документів
    • Особисто заберемо та привеземо Ваші документи
    • Надаємо довідки про стаж, заробітну плату, передавання на зберігання документів
  • Поради спеціалістів
  • Колектив
  • Контакти
Показати панель
Чи потрібно складати номенклатуру справ підприємствам, установам та організаціям?
Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» номенклатура справ - обов’язковий для кожної юридичної особи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.

При складанні номенклатури справ необхідно враховувати вимоги, що містяться в Правилах організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях № 1000/5 та Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів № 578/5.

Розрізняють такі види номенклатур справ:

— типова;

— примірна;

— номенклатура справ установи (зведена номенклатура);

— номенклатура справ структурного підрозділу.

Розглянемо коротко кожен вид:

Типова номенклатура справ встановлює типовий склад справ для установ, однорідних за характером діяльності, однаковою за структурою, з єдиною системою індексації кожної справи і є нормативним актом.

Примірна номенклатура справ установлює примірний склад справ для установ, однорідних за характером діяльності, але різних за структурою, і має рекомендаційний характер.

Типові і примірні номенклатури справ розробляють органи вищого рівня для підвідомчих установ з метою уніфікації складу справ і строків їх зберігання.

Незалежно від наявності типової або примірної номенклатури справ кожна юридична особа повинна мати власну номенклатуру справ. 

Зведена номенклатура справ установи складається з номенклатур справ окремих структурних підрозділів. Також з метою більш повного охоплення документообігу вивчається та аналізується діяльність установи в цілому. Для цього використовують наступні документи: статут, положення, протоколи, рішення, накази, штатні розписи, тощо. 

Отже, номенклатура справ є обов’язковою складовою діловодства в установах, а також є основою для складання описів справ постійного, тривалого (понад 10 років), тимчасового (до 10 років включно) зберігання, а також виділення до знищення документів та справ, строк зберігання яких минув.

 

Отримати консультацію
Графік роботи:

ПН-ПТ: 09:00-18:00

СБ, НД: вихідні

arhiv.lviv@gmail.com

Наша адреса:

м. Львів, вул. Героїв УПА, буд. 73, корпус 10, офіс 15

+38 (098) 595 88 16

+38 (097) 869 29 36

+38 (063) 816 45 03

© 2008-2022Всі права застережені УКР
    Створення сайту SUFIX
Маєте запитання?
Телефонуйте або пишіть
+38 (098) 595 88 16
+38 (097) 869 29 36
+38 (063) 816 45 03

Надіслати
Заявку відправлено
Найближчим часом ми з Вами зконтактуємось
АРХіТЕКТУРНЕ ПРОЕКТуВАНня

Додатковий текст до назви: пояснення, тип, технічні параметри тощо.

  • Проектування до 50 м2 100 грн
  • Проектування 100-150 м2 1200 грн
  • Проектування понад 150 м2 3000 грн

Додатковий після назви

Текст на сторінці товару (редактор). Повноціний опис, можна з фотографіями, розширена інформація про товар, під цим текстом на відстані 30 пікселів кнопка.

Відправити запит
Кошик
0 грн
0 Товарів
Разом: 0 грн
Змовити